EN | UA
EN | UA

Підтримка Медзнат

Назад
когнітивні порушення когнітивні порушення
когнітивні порушення когнітивні порушення

Метою дослідження було визначення несприятливого впливу когнітивних порушень після COVID-19 на повсякденну діяльність з оцінки пацієнтів.

Дивитися все

Стендова доповідь

Неврологічні порушення після COVID-19 впливають на повсякденну діяльність як пацієнтів, що швидко одужали, так і пацієнтів із затяжною формою коронавірусної інфекції.

Передумови до проведення дослідження

Метою дослідження було визначення несприятливого впливу когнітивних порушень після COVID-19 на повсякденну діяльність з оцінки пацієнтів.

Методологія

До дослідження було включено 46 учасників. В учасників проводили опитування, до якого були включені питання про те, як проводилася діагностика COVID-19, яким було медичне обслуговування та процес одужання. Для якісної оцінки та виявлення їхньої статистичної значущості виконували аналіз когнітивних порушень, що виникли після перенесення захворювання.

Результати

20 із 46 учасників повідомили про розвиток когнітивних порушень після гострої фази інфекції, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. 8 із цих 20 учасників вважали, що у них є затяжна форма коронавірусної інфекції. Пацієнти вказували на порушення у трьох областях: розумова витривалість, увага та пам'ять.

Ці когнітивні порушення впливали на чотири важливі аспекти повсякденної активності: (1) розвиток стратегій подолання стресу; (2) невпевненість у ситуаціях соціальної взаємодії; (3) необхідність скорочення службових обов'язків та (4) нездатність виконувати повсякденні обов'язки.

Висновок

Важливо визнати те що, що неврологічні порушення після COVID-19 (довгострокові ефекти) — поширене явище. Це дозволить краще зрозуміти характер перенесеного пацієнтами захворювання та розробити тактику лікування після завершення гострої фази цієї інфекції.

Джерело:

Neurology

Стаття:

Post Covid-19 Neurological Impairment Effects on Activities of Daily Living: Patient Perspectives from a Remote Patient Monitoring Program (P4-9.002)

Автори:

Emma Reford і співавт.

Коментарі (0)

Ви хочете видалити цей коментар? Будь ласка, вкажіть коментар Невірний текстовий зміст Текст не може перевищувати 1000 символів Щось пішло не так Скасувати Підтвердити Підтвердити видалення Приховати відповіді Вид Відповіді дивитися відповіді en ru ua
Спробуй: